Vilkår for tjenesten (Strømrådgivning.no)

Sist oppdatert: 20. juni 2025

Hva tilbyr vi?

Strømrådgivning.no tilbyr enkel strømfaktura-analyse og rådgivning for privatkunder. Tjenesten gir innsikt i strømpris, påslag, nettleie og potensielle besparelser, basert på informasjon du sender inn.

Priser og betaling

Prisene for forbrukere er oppgitt i norske kroner og inkluderer merverdiavgift (mva). Betaling skjer ved bestilling. Tjenesten leveres så raskt som mulig, normalt innen 5 virkedager etter mottatt dokumentasjon.

Levering

Tilbakemelding og vurdering sendes til e-postadressen du oppgir ved bestilling. Dersom det mangler informasjon som er nødvendig for å fullføre analysen, vil vi kontakte deg for avklaring.

Angrerett

Du har normalt 14 dagers angrerett etter angrerettloven.

Men: Ved kjøp av rådgivningstjenesten, samtykker du til at tjenesten påbegynnes umiddelbart. Når tjenesten er fullført og levert på e-post, er angreretten bortfalt i henhold til angrerettloven § 22 bokstav n.

Ved bestilling må du derfor bekrefte:

«Jeg ønsker at tjenesten starter umiddelbart, og godtar at angreretten bortfaller når tjenesten er levert.»

Reklamasjon

Hvis du mener tjenesten ikke er levert i tråd med det som er avtalt, kan du kontakte oss på kontakt@stromradgivning.no. Reklamasjoner behandles i henhold til forbrukerkjøpsloven.

Ansvarsbegrensning

Strømrådgivning.no tilbyr uavhengige vurderinger og råd, men har ikke ansvar for beslutninger du tar etter rådgivningen. Vi kan ikke garantere besparelse eller fremtidig prisutvikling, og påtar oss ikke ansvar for endringer i strøm- eller nettleievilkår etter rådgivningen.

Øvrige forbehold

Rådgivningen baseres på dokumentasjonen du sender inn. Det er kundens ansvar å sikre at informasjonen er korrekt og representativ for forbruk og strømavtale.

Kontakt

Spørsmål, reklamasjoner eller forespørsler om angrerett kan rettes til:
kontakt@stromradgivning.no